Friday, July 9, 2021

Na de pandemie

Welkom in het aquarius tijdperk!
Tis bijna niet te geloven, maar we zijn echt begonnen hoor. Tuurlijk heb jij ook wel gemerkt dat er iets veranderd is, dat er iets groots aan de hand is. Misschien besefte jij dit pas, toen de pandemie uitbrak, of toen die twee vliegtuigen de twintowers invlogen in 2001, maar ook daarvoor waren de tekenen al aanwezig.

Astrologen wisten in 1987 al dat er een enorme verschuiving zou gaan plaatsvinden. En niet alleen astrologen, zo was er destijds een groep mystici bezig om onze zon energetisch te verbinden met de centrale zon van het Sirius stelsel, zodat 'informatie' van de grote centrale zon Alcyone ons makkelijker kon bereiken. Planeet Aarde was in quarantaine geplaatst, een dikke sluier rondom de planeet zorgde ervoor dat wij mensen afgeschermd werden van te veel invloeden van buitenaf, maar vooral om te voorkomen dat wat er hier op ons planeetje gaande was te veel de rest van het universum zou beïnvloeden. Door onze zon via Sirius te verbinden met Alcyone kon nieuwe informatie uitgewisseld worden en werd er bij de Hoeders van de Aarde duidelijk dat het tijd was om de sluier te lichten en de quarantaine op te heffen.

Let wel, deze informatie staat niet zwart op wit gedrukt. Het is een interpretatie van de werkelijkheid zoals we die nu waar kunnen nemen. Met het verdwijnen van de sluier (tussen 2012 en 2020) is er meer en meer informatie beschikbaar. Ingewijden, channelaars, mystici, mediums, medicijn-mannen en -vrouwen brengen meer en meer informatie naar buiten, en langzaam begint ook de massa te ontwaken uit de collectieve droom van dualisme, separatie en materialisme. De mensheid herontdekt haar ware Zelf dat leeft buiten de Tijd in pure Liefde.

Door de pandemie is er veel verwarring. Wat is hier werkelijk aan de hand??? Machtsystemen brokkelen af en uiteraard vechten de machthebbers hard terug. Logisch als je al duizenden jaren de touwtjes stevig in handen had, in overmatige luxe en weelde leefde, en nu lijkt dit allemaal uit je handen te glippen. Jij zou waarschijnlijk ook in paniek zijn en net als hen alle middelen grijpen om de macht te houden. Niet dat de kerk, wetenschappers, politici, bankdirecteuren en dictators door hebben wat hier aan de hand is, ook zij leven nog in de collectieve droomstaat, in de illusie van materieel gewin, gebaseerd op angst. 

Al vele millennia houdt een nog hogere macht ons klein en onwetend. Noem ze Lucifer, Satan, duivels, demonen, Illuminati of Anunnaki, mij maakt het niet uit wat jij gelooft of geloofwaardiger vindt. Waar het mij om gaat, is dat hun macht, hun ijzeren greep aan het afnemen is. Daar hoeven we niks voor te doen, dat gebeurd vanzelf met het stapsgewijs verhogen van onze frequentie. Oude geloofssystemen houden niet langer stand, omdat steeds meer individuele zielen ontwaken uit die collectieve droom. 

Door ons innerlijk werk te doen, onze eigen unieke frequentie te be-leven, en ons niet langer te laten leiden door angst, bevrijden we onszelf en claimen ons recht terug als mens om te zijn wie we zijn. De rollen die we speelden, geleidt door het ego, werken niet meer. Lichtwerkers zijn collectief massaal oude programmatie, paradigma's en karmische bloedlijnen aan het transformeren. Lagere parasitaire entiteiten laten als vanzelf los en zoeken een andere 'host' of sterven af. 

Dat laatste klinkt voor sommige van jullie wellicht nogal 'creepy', doodeng of walgelijk. Alleen het idee al dat dit gaande is - of was - klinkt schrikbarend. Ik vond het ook bizar om te ontdekken dat er 3 implantaten aan mijn energetisch lichaam kleefde en dat die mijn hele systeem zo uit balans brachten dat ik daardoor niet verder kwam in mijn ontwikkeling. Na deze ontdekking ging ik uiteraard nog dieper graven en ontdeed ik mijn zelf van de ene na andere illusie. Wat een bevrijding! 

En nog is het niet klaar hoor, want dit gaat diep, en heel ver terug. Toch kijk ik liever vooruit, leef in het hier en nu, en daar is alles mogelijk. Ik creëer mijn eigen werkelijkheid, en die ziet er veel rooskleuriger uit dan ik ooit had durven dromen. Wanneer ik los laat hoe het moet worden, wie ik moet zijn en gewoon ben met wat er is, dan ervaar ik een soort rust die met geen pen te beschrijven is. Alles gaat vanzelf, het vloeit, het stroomt.

Wordt vervolgd...



No comments:

Post a Comment