Thursday, May 14, 2020

Online inwijding

Update juli 2023
Sinds Corona is er veel veranderd. Meer en meer wordt er online gedaan. In 2020 was het voor veel les instituten bijna noodzakelijk om hun leerlingen via de virtuele wereld tegemoet te komen. Ik was zelf nooit zo'n voorstander van online sessies, heb veel liever direct persoonlijk contact. Maar ook ik zag in, dat via Zoom, Whatsapp videobellen en dat soort kanalen het wel degelijk mogelijk is met elkaar te verbinden.

Mede omdat ik naar Zuid Limburg ben verhuisd, waar het wat dunner bevolkt is dan West Nederland, en er steeds meer vraag kwam naar een online platform, zijn wij ook overgeschakeld. Renate heeft haar eigen YouTube kanaal en zijn we met een compleet lesprogramma bezig, met instructie en informatieve video's, geleide meditaties en bijgaande tekst documenten. Meer hierover op de hoofdpagina.

Daarnaast kun je bij mij nu dus ook een online inwijding krijgen, of als je dat fijner vindt, kan het ook via de telefoon. Wat zo'n inwijding inhoud, lees je hier. Dit is nog oude tekst, maar de essentie is hetzelfde. Zodra ons lesprogramma klaar is, lanceer ik ook meteen een nieuwe inwijdingsvorm. Meer hierover later...




No comments:

Post a Comment