Monday, March 16, 2020

Corona en Nieuwe Aarde

Oude Aarde en Nieuwe Aarde bestaan tegelijkertijd. Het zijn 2 verschillende versies van onze realiteit, 2 mogelijke tijdlijnen van vele andere mogelijkheden, maar deze 2 hebben momenteel de meeste potentie.

Op Oude Aarde leeft iedereen nog in het Vissentijdperk, in dualiteit, in de 3e dimensie, of "third density". Dit is een keuze. Iedereen zou kunnen kiezen voor een andere mogelijkheid, maar dat valt niet mee, als je (nog) bent opgevoed om te leven vanuit angst, schuld, schaamte, verdriet, leugens, illusie en hechting (het oude 7 chakra systeem).

Waar overigens niets mis mee is. Tis gewoon een keuze van de ziel geweest om in die paradigma's te leven, om zo te ervaren hoe het was en hoe het ook kan zijn. Ieder moment kan je kiezen om niet meer vanuit angst te leven, maar vanuit vertrouwen. Of om niet meer mee te doen aan het schuld systeem (slachtoffer / dader) of schaamte (criticus / afstandelijke) En wat dacht je van al het verdriet dat we massaal aan het omzetten zijn in liefde (het hart chakra) en vergeving (hoger hart/thymus chakra).

En zo hebben we Nieuwe Aarde geschapen, al tientallen jaren geleden. Lichtwerkers kwamen net na de 2e wereldoorlog in grote getale naar deze planeet, om te helpen de frequentie te verhogen. Om zo een nieuwe versie van Aarde voor te bereiden voor de volgende groep: the next wave. Ik noem die eerste groep de indigo's en de opvolgers de kristallijnen kinderen, die inmiddels al geen kinderen meer zijn.

Zij kwamen voorgeprogrammeerd, konden nog meer Licht vasthouden en waren daardoor erg anders dan de rest. Velen hebben daardoor hun Licht kleiner gemaakt, omdat ze anders gepest werden, of argwanend of jaloers aangekeken. Ze verstopten zich, veelal in een veilige virtuele wereld. Nog steeds, en dat is ook waarom ik dit bericht schrijf. Ik wil ze uitnodigen naar onze workshops en meetings te komen, om soortgenoten te ontmoeten en te ontdekken dat het ook anders kan.

Terwijl het Corona virus het werk perfect doet, namelijk Oude Aarde zichtbaar maken voor hen die klaar zijn om voor Nieuwe Aarde te kiezen, laten de indigo's en andere ontwaakten zien, dat je hier ook op een hele andere manier mee om kan gaan. Vanuit vertrouwen en liefde voor de medemens. In plaats van vanuit angst en hebzucht.

Ik stond gister in de rij bij een Albert Heijn gevuld met lege schappen, voor en achter mij mensen met manden en karretjes vol met spullen die ze nog hadden kunnen graaien, en ik met slechts 2 rode paprika's (die hadden ze elders niet meer, en meer had ik eigenlijk niet nodig), 2 bakjes humus met een 35% sticker en een pot Ben&Jerries voor de halve prijs (vind ik normaal veel te duur en eigenlijk ook veel te lekker, dus kon weer de verleiding niet weerstaan, hahaha, wat een bak ellende eigenlijk: vet, suikers en andere zooi, maar das weer een ander verhaal).

Ik stond daar dus het voorbeeld van kalmte te zijn. Al voelde ik me niet zo. In tegendeel, ik voelde me raar, vreemd, onbeschrijfelijk, alsof er heel veel druk op mij stond ofzo. Waarschijnlijk nog stukjes oud programma, oude karma, oude pijn, wat niet van mij is, maar wel nog in mijn systeem zit. En ik voelde waarschijnlijk ook het ongemak van al die andere mensen, die soms in blinde paniek door zo'n winkel sjezen om te redden wat er te redden valt, te graaien en te snaaien, voor het te laat is.

Wat een verschrikking lijkt me dat! Ik ben zo blij en dankbaar dat ik veel van die oude angst, schuld en schaamte al heb weten om te zetten in Universele Liefde, Licht en Leven (de eerste 3 chakra's van het nieuwe 13 chakra systeem). Ik voel hun ellende, ongemak en radeloosheid. En vanuit compassie leef ik enigszins met ze mee. Niet te veel, geen medelijden, want ik vind het hun eigen keus, en hoef daarom niet met ze mee te lijden. Maar wel met zo veel mogelijk medeleven.

Ik snap dat zij het nog niet snappen, of gewoon niet anders kunnen zien. En daarom geven wij dus onze workshops, om je een handje op weg te helpen, om je een andere mogelijkheid te laten ervaren. Die oude stukken / oude programmering mag je zelf gaan helen / loslaten / omvormen, wij helpen je slechts een handje door te laten zien hoe en wanneer. De rest doe je zelf, want ook jij hebt al deze potentie in je. Ook jij kunt kiezen om op Nieuwe Aarde te zijn, en zo deze nieuwe matrix stevig te verankeren.

Ontwaak Mensch, en Leef!
De tijd van overleven is (bijna) voorbij...

No comments:

Post a Comment