Sunday, January 26, 2020

Wat de deelnemers zeggen over onze workshops

Voor de workshop had geen idee wat er te wachten stond. Ik vind het leuke combinatie om de chakras lichamelijk te activeren door de oefeningen. Ik ben blij dat ik alle oefeningen heb kunnen doen.
Vervolgens kregen we informatie over de nieuwe periode. Ik vond het leuk om te discussiëren. De tijd ging wel snel voorbij.
Bij de 'inwijding' liet ik me ook verrassen. Ik vond het een aparte ervaring. Bijzonder dat het via meditatie (visualisatie) gegaan is.
Achteraf ben ik nieuwsgierig geworden en wil ik meer te weten komen over de 13 chakras.
~ Varsha ~

Een ervaring. De yoga was niet zwaar en meteen gerelateerd met de chakra's. Dan de uitleggend gedeelte wat overging in de praktische gedeelte van de 13 chakra's. Het was mijn eerste kennismaking met zo'n eenvoudig uitleg en de daarbij behorende praktische oefeningen om de chakra's te activeren en de handleiding om het verder te ontwikkelen. Jaren op zoek geweest naar zoiets praktisch. Eindelijk gevonden. Mijn dank.
~ Sardjoe ~

De twee sessies in november en december. Het yoga gedeelte deed Renate heel goed en vakkundig. Voor zover de stijfheid van mijn spieren kon ik redelijk goed meekomen met de oefeningen. Het 13 chakra gedeelte vond ik een beetje geïmproviseerd en had ik moeite met visualiseren. De uitleg van de 13 chakra's was interessant, maar hetgeen over de Nieuwe Aarde vond ik vaag en in strijd met wat Hans Stolp verteld. Ik hoop niet al te negatief te zijn geweest. Groetjes,
~ Herman ~

Ik vond de chakra yoga erg fijn en goede begeleiding. Energie en blokkades erg interessant onderwerp. Het ervaren van weerstand en tegelijkertijd het voelen van ontspanning en ruimte. Renate bedankt voor het stukje Reiki wat ik heb mogen ontvangen. De workshop interessant en de meditatie hierna was verhelderend en heeft me inzichten gegeven betreft de thema’s waar ik mee bezig ben Denk aan de thema’s -geven-ontvangen-dienen-verzorgen-dragen-loslaten-vertrouwen-zachtheid-focus.
~ Helma ~



No comments:

Post a Comment