Tuesday, August 1, 2023

Een goede voorbereiding...

Ze zeggen wel: "een goede voorbereiding is het halve werk" en nu we bezig zijn deel 1 van ons lesprogramma uit te werken, merk ik hoe belangrijk een degelijke voorbereiding is. Renate en ik hebben een paar jaar geleden een aantal workshops gegeven en ook daar kwam ik erachter, hoe belangrijk heldere communicatie is. Wanneer ik een inwijding in de Aquarius mystiek geef, bereid ik me energetisch voor en de rest vloeit er intuïtief uit voort, daar vertrouw ik inmiddels blind op. Maar een compleet lesprogramma in elkaar draaien is even wat anders...

Zoals we het nu voor ogen hebben, organiseren we een weekend, waarin we in drie delen de deelnemers door een hele uitgebreide inwijding heen loodsen. Op vrijdag avond een uitvoerige introductie in de Aquarius mystiek, waarna je als deelnemer kunt kiezen of je meteen door wilt pakken. Zaterdag gaan we na een korte uitleg meteen aan de slag met het energetische aspect van het 13 chakra systeem en ontvang je een initiatie en activatie van de onderste vier chakra's middels geleide meditaties. En zondag duiken we nog wat dieper in de persoonlijkheid* en helpen we je op weg met veel praktische tips over het "hoe nu verder".

Dit alles doen we online, waar jij dus vanuit je eigen veilige stoel, bank, bed of op je meditatie kussen live bij kunt zijn. We leggen dit alles vast op audio en video, om daarna als lespakket aan te bieden. En dat vraagt van onze kant dus heel wat meer voorbereiding dan bijvoorbeeld een workshop. Tis namelijk live, dus we kunnen het niet even overdoen. En tuurlijk willen we graag dat het er meteen goed op staat.

Ik vind het best spannend, omdat we dit nog niet eerder hebben gedaan samen. Oke, ik ben vaak genoeg live op Facebook geweest met m'n Lichtbrengers 'show' en Renate heeft net als ik jarenlange ervaring met lesgeven, maar dit voelt net een tikkeltje anders. Als een soort generale repetitie, maar dan met publiek, die ook nog eens betalende deelnemers zijn. Ik heb er nu al zin in 😁



No comments:

Post a Comment