Sunday, August 20, 2023

Een korte introductie

Je hebt kennelijk iets gehoord over De 13 chakra's, anders was je namelijk niet hier op deze pagina beland. Of misschien heeft het lot je wel hier gebracht. Hoe dan ook, tof dat je hier bent!

Hierboven (laptop/pc) of rechtsboven (tablet, smartphone) zie je drie tabbladen of een pijltje. Dit zijn links naar afzonderlijke pagina's. Klik op de link "meer info" en je vindt een overzicht van blogs die ik eerder schreef, over Nieuwe Aarde, het Aquarius Tijdperk en aanverwante zaken. Onder het kopje "wie zijn wij" stellen we ons in 't kort voor, alleen omdat wij ook volop in ontwikkeling zijn, kan het zijn dat het verhaal daar al niet meer volledig actueel is. Tis een impressie, zeg maar. De pagina "nieuws" spreekt voor zich en gaat over waar we momenteel mee bezig zijn.

"Ja maar, wat zijn nou die 13 chakra's"

Voor nu zeg ik even kort door de bocht: het systeem zoals Sonia Bos heeft opgetekend, is onze leidraad, gemengd met onze eigen ervaringen. In ons lesprogramma, dat we nu aan het uitwerken zijn, nemen we je mee op ontdekkingsreis. Dit proces, waar wij zelf (Renate op haar manier, en ik, Jeroen op 't mijne) ook doorheen zijn gegaan, kan een lange, moeizame weg zijn. Om anderen hierbij te ondersteunen, gaf ik workshops, inwijdingen en had een wekelijks oefengroepje. Met Renate samen heb ik ook een aantal workshops gegeven, een weekend retreat lag in 't vooruitzicht, en toen kwam Corona. We hebben onlangs de draad weer opgepikt en voelen beiden veel enthousiasme voor wat er komen gaat.

Op het internet is steeds meer info te vinden over dit systeem, alleen zie ik veel plagiaat (Sonia's teksten gebruiken zonder bronvermelding) of halfbakken slappe aftreksels gemengd met misinformatie. Vandaar dat wij ons geroepen voelen om iets degelijks neer te zetten, waarbij we Sonia's werk eren en enigszins voort willen zetten. Het 13 chakra systeem komt voort uit een compleet nieuw bewustzijn, wat nog maar net aan het ontwaken is in de mensheid. Dus heel erg vind ik het ook niet, wat er nu op internet staat hierover. We dragen allemaal ons eigen unieke steentje bij aan de ontwikkeling van dit nieuwe bewustzijn.

Voor nu wensen we je veel ontdekkings plezier op deze site...



No comments:

Post a Comment